• تاریخ انتشار : 1398/12/22 - 13:37
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 1121
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

راه‌اندازی واحد پیگیری تلفنی بیماران فوریت های تنفسی در بیمارستان شریعتی

بیمارستان شریعتی واحدی برای پیگیری و گزارش تلفنی به همراهان بیماران بستری در بخش‌های فوریت‌های تنفسی این بیمارستان راه‌اندازی کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان شریعتی، در پی شیوع بیماری کرونا و افزایش بیماران بستری مبتلابه مشکلات حاد تنفسی در این بیمارستان واحد گزارش این بیماران راه‌اندازی شد. به گفته دکتر نوروزی مدیر روابط عمومی بیمارستان شریعتی پیگیری تلفنی و گزارش دهی به خانواده‌های بیماران یکی از وظایف روابط عمومی‌ها در بحران است. دکتر نوروزی کاهش مراجعه همراهان بیماران، مدیریت اضطراب خانواده‌ها، آموزش‌های سلامت خانواده، کمک به کاهش تماس‌های تلفنی همراهان بیمار با بخش‌های بستری و کاهش بارکاری پرستاران این بخش‌ها ازجمله اهداف راه‌اندازی این واحد برشمرد.
مدیر روابط عمومی بیمارستان شریعتی افزود: هم‌اکنون دو کارشناس در این واحد با تمامی خانواده‌های بیمارانحاد تنفسی تماس گرفته و توصیه‌های لازم را به آنان داشته‌اند. وی استقبال خانواده‌های بیماران هنگام تماستلفنی ،  بسیار مثبت و انرژی‌دهنده برشمرد و ابراز امیدواری کرد این اقدامات در کنترل شیوع بیماری مؤثر باشد.

 

  • گروه خبری : بیمارستان شریعتی,گروه خبری RSS,اخبار
  • کد خبر : 152196
 فرانک  معصومی فرد
تهیه کننده:

فرانک معصومی فرد

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *